2 Haziran 2012 Cumartesi

makina

yorgundum. tavanla aramdaki ihtiraslı, tutkulu, cıvık ve seks içermeyen aşk sarmıştı yine her yanımı. ben ona bakıyordum, o bana. bakışıyorduk. tek söz söylemeden. garip şekiller türetiyordum kafamda. bazıları marilyn monreo kadar güzel oluyordu. hassiktir lan diyordum bilinçaltıma. tam böyle kafam yastığa gömülü, uyumalıyım olm diye düşünürken tak telefon çaldı. arayan 40 yıllık kadim dostum değildi ama yakın bi arkadaşımdı. gecenin 1'inde niye arasın lan bu, dedim ve telefonu açtım. noldu lan? üzgün bi ses yanıtladı: bişi yok ya müsait misin? uyuyo muydun? yok lan yok, müsaitim, öyle tavana bakıyodum. hayrola? ya abi bişi dicem sana. söyle bakalım? dışarı çıkabilir misin? çıkarım da olm, bi sik söylemiyosun ki? niye çıkıyoruz dışarı amk gecenin 1'inde, mevzu mu var? yok be abi yaa naptın. konuşmaya ihtiyacım var yüzyüze olursa iyi olur diye düşündüm. iyi madem geliyorum 15 dk.ya kuru yemişçinin orda ol. tamam abi. telefonu kapattım. kimseyi kaldıracak halde değildim ama yine de hatır gönül işinden dolayı hazırlanıp çıktım. 20 dk. oldu herif ortada yok amınakoyim. aradım, meşgule attı. bikaç dakika içinde de geldi. kusura bakma abi ya beklettim. az bi işim çıktı da. elinde siyah bi poşet vardı. abi gel bildiğim bi yer var oraya gidelim. e, iyi gidelim bakalım. küçük bi parkın kuytu bi köşesi. karanlık. hani tecavüze uğrasak, şurda sikiş mi var lan deyip bakan olmaz. öyle bi yere girdik. çalılar kapatıyo etrafı. yerde gazete kağıtları falan var. bizimki nevaleyi açık etti. dört tuborg gold. 2 biralık anlatacağı var yani. mınakoyim ben bomonti içiyorum lan, dedim. kusura bakma abi aklıma gelmedi. idare et işte, dedi. anlat bakalım, dedim; noldu? bi sigara uzattı. yaktık. başladı anlatmaya. abi, dedi. bi kızı seviyodum ya ben. hani anlatmıştım sana. eskişehir'den. evet, dedim. o kız yaktı beni abi, dedi. noldu lan? dur abi bak şimdi. biz bunla ne zamandır buluşuyoruz, görüşüyoruz. evine de gittim biliyosun. mınakodumun yerinde niye yurtta kalıyosam. kyk'sını siktiğimin memleketi. neyse, yedik, içtik, sıçtık, seviştik bile mınakoyim. sonra ben buna iyice abayı yaktım. içime aldım kazığı yani baştan. birasından büyük bir yudum aldı, devam etti. abi yemedim yedirdim, içmedim içirdim amınakoyim. peder üç kuruş para yolluyo, yarısını ona harcadım. en son gittim bi mallık yaptım. ne yaptın? abi sorma, gittim pederi zar zor ikna ettim alttan girdim üstten çıktım bi fotoğraf makinası aldırdım. biliyosun işleri de o kadar iyi değil. güç bela borca soktuk adamı. 1 milyarlık makina amınakoyim. gittim ben bunu doğum gününde kıza hediye ettim. çok istiyodu öyle bişiyi. ben de enayi aldım gittim amk. sonra? bugün işte bi iki saat önce arkadaş aradı beni. eskişehir'den. ne dedi? akşam dışarı çıkmışlar bi cafeye falan. oturmuşlar neyse, bi 10 - 15 dk. sonra bizim kız çıkagelmiş. yanında da bi orospu çocuğuyla. oturmuşlar ileriki bi masaya. vakit geçmiş. başlamışlar yiyişmeye. amk herifin eli kızın götünden başından ayrılmıyomuş. arkadaş öyle demedi de, benim anladığım o. yani anlıycaan abi, fena boynuzlanıyorum. ispanya'ya gidicem amınakoyim. acı acı güldü, bunu dedikten sonra. sesi titremeye başladı. ağladı ağlayacak. ki içten zaten başlamıştı ağlamaya. napiyim abi ben şimdi? dedi. içim acıdı acımasına ama mınakoyim ne diyim şimdi. mallık yapmış. kız kaşar, kevaşenin en önde gideni çıkmış. siktir et desen edemez. kafayı takmış bi kere zaten. bi süre sustuk. çocuğu gidelim dövelim desem, e zaten kız gitmiş amk. çocuk belki bizimkini bile bilmiyodur. o kaşarlıkta bi kız. olm, dedim. erkekliğin gururun zamanı değil. git çık karşısına, al makinanı. her boka bulanmışsın zaten, bari pederin 1000 tlsini kurtar amınakoyim, dedim. abi isteyemem ben onu, dedi. bi kere vermişim. içimden bile gelmiyor, dedi. yanlarında başka biri varmış mı diye sordum, amaçsızca. bi çift daha gelmiş sonradan, dedi. oha amk, grup yapmışlar resmen, diye geçirdim içimden. hafa soğuyordu. ilk biralar dibi görmüştü o sırada. ikinciyi açtım. kıpsss dedi. salak salak kişilik oturttum biraya. onun da söyleyecekleri var heralde, dedim içimden. aklı sikmek üzereydim. sen ne olursa olsun dediğimi yap, dedim. git al makinayı. almadan önce öğrenmek istiyosan da sor kimdi, neydi diye. şeytan diyor şimdi çık git dayan kapısına amkınakoyim, dedi. bi sigara daha yaktı hışımla. dur olm, bekle, dedim. gün doğmadan neler doğar. biraz daha lafladık. makinayı almaya ikna ettim onu. ondan çok babasına üzülmüştüm işin aslı. ertesi gün sabahtan küfür kıyamet mesaj atmış. kız dur bi dinle deyip aramış. kızın konuşmasına fırsat vermeden bizimki gene yardırmış. ille de makina demiş. kız da sikerim lan makinanı da seni de deyip kapatmış. ardından mesaj, sakın buraya gelme. ben otobüsün birine verip yolluycam kameranı, ordan al, demiş kız. o günün öğleni bizimki makinayı almış.
yine yataktayım. yine telefon çalıyor. gecenin 12'si bu defa. noldu lan gene? abi acil konuşmamız lazım. kuruyemişçideyim. noldu olm? gelince anlatıcam abi. iyi tamam geliyorum. kuruyemişçinin önünde buluştuk. bu defa 3'er bira almış. benimkiler bomonti. yine çalıların arasına gittik. abi, dedi. o çocuk halasının oğluymuş. o yüzden samimilermiş. bugün bizim arkadaşın ağzına sıçmış. sen gördün de böyle böyle orospuluk yapıyo diye mi anlattın diye. sorup sormadan iş yapıyosunuz. sabah küfür kıyamet mesajlar atıyo, bilmem ne! ne orospuluğum kaldı, ne kahpeliğim, demiş. arkadaş da bana öğleden sonra söyledi bunu. sabahtan beri mesaj atıyorum özür dilerim diye. sikine takmıyor. ben şimdi napıcam abi, dedi. ben gene söyleyecek bişi bulamadım. içimden makinayı geri yolla demek geldi tekrar. sikicem makinasını diyecek diye korktum, sustum. geçen gece aldatılmaya içmiştik, bu gece ayrılığa içiyoduk. benim aklım hala makinadaydı. 1000 tl.lik mal olm, babanın parasına yazık...

Hiç yorum yok: